Hare Krishna

Idag på religionen så var en från Hare Krishna-rörelsen där och pratade. Det var intressant, men jag var så otroligt trött så efter typ hälften av tiden fick jag verkligen kämpa med att hålla ögonen öppna. Verkligen KÄMPA! Hahaha, det var skutjobbigt. Då ville jag bara att det skulle ta slut, kände mig så dum som satt där och höll på att somna när han kommit hit för att prata. Och som sagt, det var inte ointressant!

Han var för övrigt 54, och hans yngsta tvillingdöttrar var 4... sen hade dom en son också, minns inte hur gammal han var (säkert 6 år eller nått). Men asså, han måste ju fått döttrarna när han var 50.. Hans fru måste nog vara typ 10 år yngre än honom eller nått.

Ska nog skaffa barn innan dess, hehe. Inte än i alla fall, men innan dess!

Nu ska jag väll göra lite oboy, rensa i garderoben och se när M.B kommer sen, tjing! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0