Off to vårdcentralen

Ja då ska jag bara äta frukost och sen swoooosh, bort till vc.
Tänkte lixom att när man haft hosta i typ 8-9 veckor så kanske man bör kolla upp det igen. Kanske.

Sen ska jag ha naturkunskap, och se om jag ska göra dendär jävla MVG-labben. Kommer bli intressant eftersom jag inte riktigt vet hur man gör. Blanda järn och svavel (HAHAHA kommer ju knappt igår vad man ska ha i. Förutom järn) i en bägare, och sen hetta upp den. Röra runt. Sen kommer det ... *drrrrrrrrrrrrrr* .... bli järnsulfiiiiiid, wohooooo. Typ FeS2? Fast tvåan ska vara liten. Och där nere.

Sen ska jag och Conny kolla på lägenheten, hihihihihihiiiiiiii.

Hörs senare, kaanske. Byebye, trevlig helt om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0