Orklös

Ush, sov inte bra inatt. Eller jag kanske inte sov dåligt så, men det tog ett bra tag innan jag somnade, så har varit svintrött hela dagen. Har varken hjälpt med sömn eller mat, ush.

Ska väll försöka med att äta lite mackor och dricka oboy, måste jobba mer med mitt engelskatal, ush på mig.
Men inte lätt när man inte kan koncentrera sig alls, på nått. Kan knappt koncentrera mig på att plocka ihop i rummet. Blöh.

Klagaklagaklagaklagaklagaklaga... Förlåt för klagande men ibland så måste man bara få klaga lite, och det är ju min blogg, eller hur? Mohahahhh....

Nej men nu ska vi försöka bli lite piggare, eller hur? Gogogo!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Man får klaga!

Alla klagar vid den här tiden på året, för det är ingen som har någon ork xD Inte jag heller!

2011-11-28 @ 20:08:56
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0