TröttSosso

Hej!
Har ju inte uppdaterat på ett tag nu. Har haft massor att göra, och så har jag ju haft Ellen här, så då får bloggen vila lite. Sen att besöksantalet går neråt i rakertfart är väll en annan sak kanske, haha.

Men har i alla fall haft ett fullspäckat lov, haha. Typ alltid något att göra. Men det gör inget, det mesta har varit roligt.

Nu är jag väldigt trött. Lördag-söndag sov jag varken så bekvämt eller bra, och inatt tog det ett tag för mig att somna. Får försöka lägga mig tidigt ikväll.
I eftermiddag blir det dock religionsplugg, har prov imorron, heeeheee.
Nej men det kommer nog gå bra, vi ska ju tydligen egentligen bara behöva kolla igenom de "mindmaps" vi gjort på lektionen. Men kommer vilja läsa lite också, sådetsååå!

På tisdag ska jag nog tvinga Conny att träffa mig, är verkligen på myshumör och vi har inte hunnit med det sen.. onsdags? Eller vi hann typ inget då heller, förutom när vi skulle sova.

Ja Ellen har ju varit här, och det har varit jättetrevligt <3 Hoppas hon har haft det trevligt hon med, och roligt.
Har du det Ellen? Jag hoppas det var värt att komma hit, <3

Ellenpellen är verkligen en av mina bäcta närmaste vänner, äääälskar henne!

Kommentarer
Postat av: ellen

klart att det var värt, älskar dej <3

2011-11-07 @ 12:37:28
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: MALIN - LITTLE SKYSCRAPER

Hoppas att du har en bra tisdag! (:



http://modeapa.blogg.se/

2011-11-08 @ 14:24:14
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0