50-årsfest

Igår var jag och Conny på 50-årsfest, den tredje i år, haha!
Denna gången var det Susannes mamma som fyllde år, och vi var bjudna. Och det var riktigt jäkla trevligt!
Vi åt mat från Sol och Ris, som är nån asiatisk restaurang, och åt massor tårtor som värdfamiljen gjort! Det var riktigt gött!
Sen när man var färdigäten och stod och pratademed någon någonstans var helt plötsligt borden bortskjutna och det var dancetime!
Och det blev riktigt kul, haha. Det började med att jag och Suss dansade, sen kom Conny in och vi dansade alla tre, sen så kom fler och fler och tilslut var vi massor i en ring, haha riktigt kul!
Jag märkte dock att jag inte är helt frisk, hehe.
Men det var roligt, och hade jag inte börjat må lite sämre (tror det antingen var nått med maten eller att jag är sjuk) så hade jag gärna stannat längre, även om Suss och hennes ena syster drog ut och dansade.

Idag ska vi fira min bror, som fyllde 17 i tisdags (grattis Axeeeel!). Conny har tyvärr redan åkt för han måste fixa med bilen.Sen ska han och Suss till Sthlm för att kanske köpa ny bil till honom, åh! Jag vill också med, haha.

Men nu ska jag väll somna, eller nått. Nejmen är sjukt trött ,sov inte så bra inatt, vaknade typ hela tiden.
Menmen, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0