Betnér

Ikväll var jag och Conny och såg Magnus Betnér. Det var la roligt, speciellt när han berättade om sin snedtripp i Amsterdam HAHAHA. "VAR ÄR MINA TÅR???? VAD HÄNDE NYSS????"
"VARFÖR ÄR DU ARG PÅ MIG???" "Jag är inte arg på dig?" "NÄR JAG TITTAR PÅ DIG SÅ SER DU GLAD UT MEN NÄR JAG VÄNDER BORT ANSIKTET SÅ KÄNNER JAG ATT DU ÄR ARG PÅ MIG!!!!"

Hahaha askul! Och det var mer n det hahahaha.
Dock var inte denna showen lika rolig som förra året, men den blir nog bara roligare o roligare ju längre turnén går.
Och det var fortfarande värt att gå.

Nu ska jag göra mig iordning sen lägga mig och läsa, håhåhååå!


En annan bild från idag. Måste typ redigera alla innan jag lägger upp dom, haha. Och nu tar ändå varje bild jättelång tid att ladda upp så skulle ändå inte orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0