Bilder

Kollar igenom massor bilder som jag kanske ska skriva ut och sätta i mina "dörrar" till "bokhyllan".
Vill ha både minnesbilder med fina vänner och fina bilder jag tagit själv.

Märker att jag har blivit bättre på att fotografera, även om jag har många fina bilder innan. Men nu har jag ju även en bra kamera också. Förstår ni hur många underbara bilder jag kanske kan lyckas ta i Australien? Ronny snackade om att Tna (min moster) snackade om typ Blue Mountains, vilket låter otroligt vackert.

Jag kollade igenom mina mappar och la i en ny mapp. Fick till 1048 bilder och håller på att kolla igenom och rensa. Ska la bli fint och se hur många jag kommer ner till, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0