Edward Scissorhands

Jag och älsklingen såg på Edward Scissorhands nu ikväll.
Älskar den filmen! Och det var väldigt länge sen jag såg den sist.
Den är så fin, vacker!
Ja, Tim Burton gör ju bra filmer, så.

Har ni sett den? Om ni inte har det, så borde ni verkligen göra det.




Haha hittade sötaste bilden



För övrigt har helgen varit helt okej. Har varit trött nästan hela tiden, men är ju inte helt kry heller.
SKa nog sova snart, efter mamma tjatat klart om en sak.
Har varit hos Conny på fredag-lördag. På lördag åkte vi till pappa och idag åkte vi hem.
Haha där ute var det ju värsta sjukstugan.

Pappa opererade bort en polyp (eller det kanske var flera?) ur näsan/bihålan i tisdags, och pga komplikationer så var han tvungen att stanna tills onsdag förmiddag.
Jacob (Jills, pappas frus, ena son) fick akut blodförgiftning i torsdags, så dom fick skjutsa in honom till sjukhuset där han fick ligga med dropp och stark pennicillin. Läskigt att han fick det från att råka klippa lite för djupt när han klippte tånaglarna, inget man räknar med att det ska bli så farligt och allvarligt. Hade detta hänt för 50 år sedan hade han ju inte överlevt.

Men annars så har det väll varit bra. Nu ska vi köra på med en ny vecka, och om jag inte blir ännu bättre får jag ta och se om jag kan hitta skolsköterskan, hon har inte varit där tidigare då jag kollat.

Nattinattiiiiiii! *slängpuss med överdriven entusiasm*

Kommentarer
Postat av: Camilla

En av världens bästa filmer <3

2011-10-03 @ 08:17:37
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Den filmen är fantastisk! <3 :')



Svar: Tack så mycket för din uppmuntrande kommentar angående mitt projektarbete. Vill också passa på att tacka för tipset du gav. Tidsplanen ska jag absolut försöka hålla, trots att jag vanligtvis är en person som gör arbeten in i det sista. Tidsoptimist, ja visst!



Kram

2011-10-10 @ 23:18:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0