Fikat

Jag fikade med Mikis sen, och det var riktigt kul! Vi gick på stan sen, och äntligen har jag köpt min sushitröja! Hittade den inte förut men nu minsann fick jag tag i den. Bastards who tried to hide it from me!



Sedan gick vi hem till mig och drack te, pratade, kollade bilder o sånt o hade allmänt mys och trevligt.
Vi ska ses igen nån gång nästa vecka o antagligen gå på stan igen (iaf kanske) och så ska vi nog ut och fota lite, och hon ska få leka modell.

Sedan gick jag till mormor och hjälpte henne att beställa tågbiljetter. Sedan åt vi vindruvor och pratade, det var trevlans trevligt. Råkade säga att jag fick MVG på naturkunskapsprovet, så fick 100 kr av henne. Haha, hon ska inte behöva ge mig pengar, ska nog hålla tyst om mina provresultat i framtiden, hehe.

Så nu får vi hoppas att det snart blir mat. Det är så jobbigt att vi alltid äter så sent..

Vad har ni för er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0