Fotorunda

Har vati på en fotorunda i trädgårdsföreningen, på ca 1.5 h.
Jag gick förbi där, bor ju ty pdär, på vägen hem och såg hur fint solen lyste upp och hur fint et blev med löven och fontänen och så, så bestämde mig för att jag ska ut och fota det.
Så gick bara på toa och sen tog jag med kameran ut, men solen hade såklart gått i moln. Men fotade ändå och solen kom fram emellanåt. Kom rätt långt, och fick endel fina bilder. När jag var nästan hemma så fastnade jag vid några blommor (bara för att de blev så mycket mer färgglada när jag tog kort på dom, för egentligen var dom jättefärglösa, typ, hahahaha) men efter några minuter började kameran hungerstrejka, så det var bara att gå hem.

Hade inte bra vantar, så mina händer blev kalla och stela, blev till och med jobbigt att byta inställningar på kameran emellanåt, hahaha. Får ta o skaffa bättre vantar, och inte tumvantar alltså.

Och jag vet att det är smart av mig att gå utan vantar då jag inte är helt frisk. Men det var nog värt det!
Ska kolla igenom bilderna nu.

Här är ett smakprov, blev på blomman jag pratade om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0