Halloween

Det är inte så långt kvar tills Halloween, och jag längtar!
Eller ja snarare till den 5 men det var inte poängen här, eller hur?

Jag vet nog vad jag vill klä ut mig till, men vet inte vart jag ska få tag på sakerna.
Har även två olika alternativ, men det ena känns enklare.

Men till ett av dem behöver jag runda svarta glasögon och en trollstav (Vaaaad kan det vaaara jag ska klä ut mig tiiiill?)
Till det andra skulle jag behöva en trollstav, en svart mantel och en stor mjukisorm (Det är också sådär oerhört svårt att gissa)

Men vet inte riktigt vart jag ska få tag på det, haha. Någon som har tips på vart jag kan hitta det eller kanske själva har något jag kan låna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0