Helg med sushikväll

Hola! Cava bien? Yes?

Helgen har varit rätt mysig, faktiskt.

I fredags åkte jag hem till Conny efter skolan (muffinsarna som jag gjorde till naturkunskapen blev väldigt lyckade förresten, kanske lägger upp ett recept här någon dag). Mötte en från naturkunskapsklassen på bussen, som också skulle till Vidingsjö. Hon skulle dock av två hållplatser innan mig.

Hos Conny började vi göra sushi, han jag och Susanne, och sen dök fler och fler upp. Det var trevligt trevligt!
Och sushin blev gooood! Mums säger jag bara!

Sedan spelade vi Alias. Sedan var folk tvugna att dra, och tillslut var det bara jag, Conny Suss och hennes två systrar kvar. Vi spelade Alias en runda (som förövrigt är ett spel där du ska förklara ord utan att använda någon del av ordet) där de vann, men det var knappt. De är ju systrar också och var tre i sitt lag.
Sedan spelade vi bönspelet, som för övrigt är roligt och typ beroendeframkallande. (Det heter egentligen Bonhanza, typ)

Jag och Conny spelade det några gånger dagen efter och idagm, då vi varit ute hos pappa och Jill.
Där ute åt vi varma mackor med bearnaisesås på, vilket faktiskt var riktigt gott! Mums säger jag bara.

Idag när vi åkte in till linköping igen åkte vi förbi både Jula och Rusta, men inget köptes.
Hos Conny kollade vi på Six Feet Under (Michael C. Hall, Dexter ni vet, spelar där, han är bög, haha lite skillnad från Dexter. Även om han i båda serierna tar hand om döda kroppar, dock på olika vis hahaha, och pratar med sin döda pappa..) och åt baconchips.

Sedan så lagade vi mat, och efter det blev det att bänka sig framför TVn igen och se Magnus Betnér - inget är heligt.

Och nu ska jag sova, borde gjort det för länge sen haha. Men man fasntar lätt!

Långt och säkert lagom roligt inlägg, men här är min helg i alla fall.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag får vara med på sushikväll nästa gång :D

2011-10-10 @ 09:20:30
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv: Men den skulle tydligen vara bra. Haha! Men min bror är utbildad massör, tryckte sönder mitt huvudet och bara: "Så där, nu borde det bli bättre!" och man bara: "Neeeej, du dödade det lilla som inte redan hade dött.." Typ nacke och någonting vid bakhuvudet.

Jag tycker att massage gör fruktansvärt ont och kan inte slappna av.. HAHAHAHA.



Åh, tack så jättemycket! Dock ser inte ögonen ut så egentligen. De är mycket fulare i verkligheten. Det var ljuset som gjorde färgen :) Men tack ändå =)

HAHAHA, eller hur! Helt perfekt till min vampyriska stil..

2011-10-10 @ 10:10:18
URL: http://naninasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0