Ingen hostmedicin

Jag skippade hostmedicinen inatt. Den har bara blivit jobbigare och jobbigare att ta och det känns som att jag ska spy när jag tagit den, helt underbart eller hur?

Så skippade den. Och visst, det tog låång tid för mig att somna (hostmedicinen gör en trött, så somnade säkert snabbare med den) och hostade lite i början där (vilket jag lika gärna kunde gjort även om jag tagit hostmedicinen) men annars så var det inget värre. Jag vaknade ju inte ens och hostade (som jag har gjort även fast jag tagit hostmedicinen....)

Så hur bra är hostmedicinen egentligen? Hjälpte väll första nätterna men i alla fall. Tror ni man måste ha den för att bli frisk? Ska ju ändå bara ta den om nätterna. Annars tror jag jag slutar med den, den är ändå bara jobbig.


Hööööst, lööööööv... Får ta och gå ut och fota snart innan allt är borta. Denna bild är från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0