Klassfoto

Hittade min klass klassfoto på fejjan (visst låter det coolt? Visst gör det det??)

Jag ser som vanligt inte helt frisk eller klok ut, men det överlever ni nog. Hoppas jag.
Annars beklagar jag för er bortgång. R.I.P.


Älskar längst upp i vänstra hörnet.... Ser inte alls fel ut med han i grön tröja och hon i röd..... hahaha
Fast hon i vitt som står med kudden som att hon skulle slå hon i rött passar bra eftersom hon i vitt är tillsammans med han i grönt. Haha.

Hängde ni med? Vill inte säga massor namn, lixöööm.

Menmen, temat var i alla fall pyjamaspartyyyyy. Eller musstund eller nått.

A last post before i tuck in! Nightynight, little children!
Sleep tight! And no nightmares, they'll just scare you!

...And yes I like english, it's vääry najs to wrajt in, yå knåw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0