Likheter

Det är nästan lite läskigt.
Boken jag läser handlar om en tjej som heter Katherine, och "nyss" har hon träffat Mike.
En kille, lite äldre än henne, som spelar trummor i ett band, har lite längre svart hår, har en madrass som säng och har en gitarr lutad mog väggen..
Hon hade även HSC (typ massa slutprov precis i slutet av High School) typ när de blivit tillsammans/börjat ses, och såg inte honom på ty p20 långa jobbiga dagar.

Jag hade massa slutprov ungefär strax efter jag och Conny blev tillsammans. Connys hår är svart (eller kanske mer brunt atm, men iaf) och har ju längre hår än mig iaf, haha. Han spelar trummor i ett band, två madrasser motsvarar hans säng och han har en gitarr hängande på väggen.. Haha.

See any resemblance here? No? Neither do I... hrrhrr.


Gammalt foto med ypperlig kvalitét, men han är fin ändå <3

Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag hade en kanonbra helg! :D vad har du för dig just nu då? :)

2011-10-24 @ 18:48:37
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0