Smarta amerikaner?

Sågs på min kusins facebook:


Visst är de smarta, di däriga amerikanarna!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: HAHAHAHAHAHAHA. Så jäkla kul att han slog i efter att han påpekat din "klumpighet". HAHAA.

Men sådana perioder är så jävla jobbiga! Hela mitt liv har varit en sådan period och det fortsätter bara framåt.. HAHA. Hittills har jag haft sönder datorer, mobiler, småsaker, soffor, sängar, kameror, en bil.. Man undrar bara vart det här ska sluta, det kan sluta precis hur som helst.



Nej, då. Han tar inte i så där jättehårt. Det är bara jag som tycker det för att jag är en liten vekling. HAHAHA.

2011-10-14 @ 10:41:24
URL: http://naninasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0