And off we go

Snart ska jag väll iväg till mentorstiden. Har haft hål från 9.10 (eller blev det innan? Läraren sa ju typ "nej nu slutar vi, för jag orkar inte prata med") och mentorstiden börjar 12.30 (tror jag? Ska kolla. Ja det gör den. I A-huset dessutom) så ick hem och gjorde lunch.

Schnizlar, ris och beasnaisesås <3
Nånting säger mig att jag äter det rätt ofta? Haha men det är ju så gott!
Två schnizlar, ris för minst 1 pers och över en halv påse (sånthär pulver man blandar med vatten och värmer på spisen och har i smör i <3) bearnaisesås. Jag skulle kunna äta mer, haha.
Snart kommer jag väll öka antalet schnizlar från 2 till 3, eller nått.

Nej men nu ska jag väll ta en vända till toan och sen bege mig av till skolan. Lika bra, orkar ändå inte sitta och dega längre.
Och så kan jag sitta i A-huset och hoppas att Kjell råkar gå förbi, för tror han fortfarande är på skooolan?
Han gick ju i pension i våras, men han jobbar för hans ersättare som var typ sjuk eller pappaledig, har jag hört.
Men han är awesome, hade honom i matte och fysik.

Nog pratat, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0