Australien

Jag har nämnt det en eller två gånger i bloggen tidigare.
Australien.

Dit har jag velat åka i massvis med år. Inte bara för att jag har moster och kusiner där, utan för att hela den kontinenten verkar så spännande och häftig!

Och för några dagar sedan fick vi veta att vi ska åka till Australien i tre veckor!

Jag visste att vi skulle åka iväg, och var väldigt emot det eftersom det var över jul och nyår och för att vi egentligen skulle vara hos pappa. Men nu blir det så att vi ska dit, och kan ju inte säga nej till Australien!

Ska väll se hur brun jag blir, hahaha.
Och så ska vi nog bushcampa! Nice!
Tror ni kameran åker med, eller?
Måste bara skaffa fler minneskort. Har ett på 8 GB och ett på 1 GB.
Har bara en liten känsla av att det inte kommer räcka? Haha.
John (min mosters man) är tydligen surfinstruktör, så vem vet, jag kanske kan surfa när jag kommer hem?
Skulle inte vara helt fel, inte!

Och tror ni inte att Conny är avundsjuk eller? Stackarn. Han och jag har ju pratat om att åka till Australien, och han är ju nästan så att han skrapar ihop pengar och följer med.
Det skulle vara underbart!
Vet ju dock inte om det får plats? Vi ska bo hos Moster och dom, och det är ju redan trångt så som det är. Men ändå, en till får säkert plats.
Om han nu skulle komma med, det skulle ju vara rätt fint om han kunde åka med samma flyg som oss. Inte för att vi säkert kulle kunna sita tillsammans, men han skulle slippa åka själv.

30 timmar nånting ska resan dit ta. Lika långt hem.

Såååååå.. nån som har tips på bra böcker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0