Blodig tå

Duschade nyss, och när jag kommit ut, torkat mig och håret, så kollade jag ner och såg att min tå var blooooodig. Lagom kul. Hahaha ja typ "oh jäääääklar!". Så satte mig, sköljde bort blodet (eller mer satte foten i handfatet under kranen hahahaha). Sen så hällde jag på lite alsolsprit på. Som snart är slut, och det var fan inte ens ett halvår sen vi köpte den HAHA. Fint, kommer kanske räcka i helgen iaf.

Lagom mysigt. Men nu ska jag gå och äta "frukost", får se vad kylskåp och skafferi och sådant har att erbjuda.
Hoppas ni har en trevlig dag utan blodiga tår, tjingeling!


Tumme upp för en blodig tå? Njaaaeee, men tumme upp för att vi ska till pappa senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0