Börjar bli less

Börjar bli lite less på att blogga. Själva läsarantalet bryr jag mig inte jättemycket om, det varierar ju såklart. Men att nästan ingen kommenterar är det som är tråkigt. De som kommenterar mest är Ellen och Camilla, sen finns det ju dom som kommenterar ibland men mer sällan. Svar på kommentaren jag lagt på nåns blogg räknas lixom inte.

Förstår om min blogg inte är jätteintressant. Har försökt fråga vad som kan göra den intressant eller vad ni vill läsa eller så men får ju aldrig något svar på det, så skitsamma.

Sen så blir det ju också att jag inte alltid kommer på nått att blogga om, speciellt då det känns lite meningslöst.

Kommentarer
Postat av: Camilla Engström

Nej sluta inte blogga! Jag är en trogen läsare! :D



Sv: ja, jag tog bort den, vill mest bara testa, insåg att jag inte hade så mycket att skriva om xD

2011-09-02 @ 06:37:50
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0