Förändrats

Jag har förändrats lite genom åren. Kollade igenom lite bilder, HAHAHA, ehh.. hittade en från 2005!

Laddar upp några här.

2005

HAHAHAHAHAHA ehh.. ignorera mina kläder? Det var sommarlov, okej?  Hahahahaha.
Hästen är antingen Pontius eller Hlynur, kommer inte ihåg vem av dom, hehehe.

2006

Min födelsedag. Eller då den firades iaf (stod 24 november, men fyller den 17).
Fick NIN-biljetterna, åååhhh <3 Och min mantel är en SOAD-flagga, som jag fick av M.B och som hänger på väggen än idag ^^ även om vi inte bor på detdär stället längre dock, saknar det <3


Jag och Jerry efter hopptävlingen, haha. Gick väll lagom bra. Var typ stilhoppning? Bland annat iaf. Och tappade stigbyglarna innan de två sista hinderna, så dom två sista måste sett väldigt stiliga ut hahaha


Åh, Ville <3<3<3 Så underbar häst! Synd att du inte behandlades bättre.

2007

Sosso goes rödtott. Eller testade iaf, är ju inte så rödtottig på bilden.
Verkar inte ha kvar bilden då jag nyss hade färgat, vilket är synd.



Strakur <3 Fan, saknar honom! Underbaraste islandshästen, lätt!


Sosso goes korthårig!



Fotorunda med käraste M.B


Sosso goes blåluggig.


Sosso firade nyår med M.B. Luggen nyfärgad!

2008

Mmmm, popcorn! (Hade en mysig kväll/natt hos finaste Natta. Vi såg på Grey's Anatomy och myste bland annat, om jag inte minns fel)


Blååååått!


Sosso lilla såg HIM, och strax därefter kom hennes vän "Draco" ner till henne från (M)Uppsala!


Provade hennes glasögon! Sen ville jag ha dom, hahaha.


Mormor bjöd oss och Australien-kusinerns på Teneriffa-resa! Grymt nice!
Sen är jag kanske rätt ocharmig. Men jag ser det som en legal rätt att vara hur ocharmig man vill på semestrar.


Sen började Sosso gymnasiet. Sen blev det n0llning, och sen Berziaden.
Vår klass var utklädda till Paris Hilton.
HAHA såg att jag hade mitt heartagram-halsband på mig. Först tänkte jag "Varför hade jag det??"
Sen kom jag på att vi visste ändå inte vilken daf Berziaden skulle äga rum, så helt plörsligt kom faddrarna instormande i klassrummet och skrek med megafoner att vi hade 5 min på oss att byta om xD

2009

Sossos hår var lite längre. Ush.


But that changes! Och hon fikar med finaste Natta. (har på mig dendär tröjan idag! OMG! Destiny!)
Nomnomnomnomnoooom!


Sen bär det av till Spanien. (Sommarlov)


Sosso vet allt hur man badar! Nej men det var saltvattenpool så kunde bada utan bekymmer!


Sosso får glasögon (som aldrig används).

2010

Sosso fick presentkort för sminkning på Make Up Store, och tar sig dit tillsammans med Ellen.
Ellen höll på att dö av skratt. Men inte pga mig.
Och jag vet att jag ser läskig ut.


Här tror jag allt att jag har sminkat mig själv!


Sosso pluggelipluggar förfullt till massa slutprov, och strax innan det hann hon bli tillsammans med finaste mannen ever.

2011

Och så PANG BOM sådär så är det ett nytt år.


Sosso and Conny the pirates efter blodomloppet.


Efter ett besök hos frisören var man både sminkad och klippt och färgad.


Och så nu. Lite skillnad sen första bilden kanske?

Har förändrats massor sen dess. Inte bara utseende och hår, och kläder, utan även som person. Till det bättre, i alla fall! Mer självsäker och så.
Hoppas ni inte blev allt för uttråkade av detta, haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

bögen på make up store <3 :$ XD

2007, aaawes, då började vi snacka, typ ganska exakt 4 år sen hihihihi :D

2011-09-13 @ 15:43:00
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0