Godmorgon

Godmorgon!
Jag brkar ju inte direkt starta datorn såhär på morgonen. Men nu var jag tvungen att kolla schemat, det stämmer ju inte överens med det jag har i pappersform. Inte helt. Schemat ändras ju endel såhär i början, ehhehh.
Så passade på att skriva ett litet inlägg.

Men jag måste i och för sig studsa iväg ut i köket och äta frukost, för att sen spurta iväg till skolan.
(låter mycket bättre att skriva så än att släpa sig ut i köket och snubbla iväg till skolan. Nej jag är inte alls trött, höhö)
Känns som att man har så mycket mindre tid nu då min klocka inte går före längre.
Innan jag ställde den tillbaka i typ.. fredags? Eller var det torsdags?
I alla fall. Innnan jag ställde den rätt igen så gick den 6 min före, hahaha.

Nej nu måste jag sticka, haha, hejdooo!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha det bra under dagen! :D

Jag gick upp svintidigt idag fast jag är ledig, sprang ner i köket och gjorde pannkakor, vad hände lixom? xD

2011-09-13 @ 09:49:08
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0