Romantisk

Jag känner mig lite romantisk. Lite mysig.

Conny kom hit och stannade inte ens två timmar.
Men jag tände ljus och ..lampan? Jag fick av honom när jag fyllde år förra året.
Och så släckte jag.
Sedan kom han och jag gav honom massage, och han blev jätteglad över allt!
Och så låg vi och myste och pratade, det var underbart <3

Nu är han påväg till skylten för att repa, hehe.
Bad honom att dra Jack i näsan från mig, hoppas han kommer ihåg det.

Tänkte inte på att ta kort på hur det blev.
Men kan visa...


Lampan (eller vad ska man säga? Ljuslampapsydnadssak?) som jag fick av Conny <3


Den och en likadan grön agerade värmeljusspridare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Aw :D

2011-09-13 @ 21:16:03
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0