Sovdags

Min hals känns torr som fnöske.
Vilket gör det riiiiktigt jobbigt att hosta.
Och varken dricka eller nått att äta hjälper, wuhuu.
Kommer bli en rolig natt.
Det typ känns "retat" i halsen, ishlopishlo!

Men ska ändå försöka sova. Kommer ju ta ett tag innan jag lyckas och lika bra att börja försöka. Kommer ju vakna sisådär femitoelva miljoner gånger inatt och hosta halsen av mig så lika bra att försöka få så mycket sömn som möjligt. Börjar inte förän 13.40 imorron i alla fall, vilket inte är helt fel det.
Men ska nog försöka komma upp skapligt tidigt och sen pimpla te med honung i.
Skulle vara perfekt att ha en liten termos att ta med till lektionen, hahaha. En liten liten söt termos.

Imorgon har jag naturkunskap, bara naturkunskap. Hoppas denna lektion blir mer givande och rolig än förra.
Börjar bli rätt långtråkigt, höhö. Kan ju allting. Vissa saker blir minnet först påminnet om, sen kan jag det.

Har jag tagit en lite för lätt kurs kanske? Måste ju knappt plugga. Har prov om en vecka, är ju inte direkt orolig för det, haha.
Ibland när läraren tar upp nått som man själv tycker är skitlätt så frågar nån annan "måste vi kunna det?" och hon säger nej, det måste vi inte kunna.
Ja jag kommer ju inte lära mig nått nytt denna kurs, haha.
(Och det är naturkunskap B jag har. Tog det för att ha en lite slapp kurs o för jag inte visste vad jag skulle välja)

Nej men nu ska jag sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0