Blått sidecut och septum

Fick igår himlans lust att skaffa sidecut och blått hår, fråga mig inte varför. Tycker dock sidecut är snyggt på dom som passar i det och misstänker att jag kanske kan göra det.
Sen är jag sugen på att färga håret blått, hela håret, bara för att. Har lust för en stor förändring och det skulle ju bidra lite, haha. Eller så färgar jag först färgen jag redan har hemma och ser hur det blir, det kan ju också bli interesant.

Fick även för mig att septum inte skulle vara helt fel. Och nej, ingen stooor ring i nosen utan en mindre och mer "diskret" eller hur man ska förklara. Har funderat på septum till och från sen ganska många år tillbaka, och mest funderat på att jag tycker det kan vara snyggt och undrat hur ont det kan göra, haha.

Om inte annat är jag bara allmänt sugen på att skaffa mig nån piercing, I don't know why. Antagligen för att jag vill ha förändring, skaffa min egna stil och kombinera olika saker för att uppnå den.

Vad tror ni om allt detta?














Idag är längtandet efter allt detta inte lika starkt, men jag funderar ändå på att göra det och om inte annat är jag inspirerad till väldigt mycket som jag kom att tänka på igår, oh yeah!

Kommentarer
Postat av: ellen

haha hjälp, har oxå funderat på sidecut xD fast vill ha längre hår innan dess, o vill ha piercing i näsan fast typ..näsvingen (?)

2012-04-29 @ 20:36:00
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Matilda

säger nej till sidecut o säger nog nej till septum me, för båda de behöver man runt ansikte för att de ska va snyggt :( blått hår vore ju awesome dock :D o så bör du bör pierca naveln!

2012-04-29 @ 20:42:12
URL: http://minomojen.com
Postat av: Camilla

Jag tror du skulle passa bra i båda :D

2012-04-30 @ 12:58:38
URL: http://blackobsidian.blogg.se/
Postat av: Mimmy

Åh du skulle verkligen passa i bådeoch. Snyggt skulle det bli! :D

2012-04-30 @ 16:31:36
URL: http://mimmyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0