Drömmar..

Jag har som säkert de flesta av er drömmar om vad jag vill i livet.
En är att nån dag i framtiden få en familj, gärna bo i ett hus eller så kanske och helst inte inne i stan. Och ha katter, katterkatterkatter!
Sen vill jag hitta ett jobb jag trivs med och gärna tjäna ganska bra, även om lönen inte är det viktigaste, sålänge jag klarar mig och gärna har råd med semester då och då, haha.

Men en sak jag vill du är att studera nått år utomlands, helst i Sydney i Australien. Andra städer funkar också men i Sydney skulle jag kanske kunna få bo hos mina kusiner och även träffa dom massor. Det skulle dock ta typ år att komma in till universitetet varje dag (bara bussen in till stan tar typ 1 h och 15 min typ, sen vet jag inte vart nått universitet ligger, haha) men ändå. Jag kan bo med spindlarna i garaget, det är lugnt. Dom är säkert snälla och äter upp alla mygg och flugor. Sen kan jag vara cool och gå lättklädd på vintern när alla andra fryser asrlet av mig, för för mig är inte 20 grader vinter haha, det är ju typ sommar.

Sen är ju det jobbiga att vara ifrån Conny, men jag kan ju försöka övertala honom att ta nån språkkurs eller så, haha. Vill att även han ska få uppleva det landet, åh!
Alla underbara människor, så trevliga och glada! Och varmt och skönt, härliga kvällar och fina solnedgångar. Och de kraftfullaste thunderstorms jag varit med om i alla fall haha. Ett åskväder med blixtar och dunder här i Sverige känns rätt fjuttigt i jämförelse, inte alls lika mäktigt och kraftfullt.

Vad är era drömmar och planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0