I skolan

Sitter i skolan och har fixat med engelskapresentationen, ni vet den om hur DNA kopierar sig självt. Det får väl gå som det går, men det känns bättre nu än vad det gjorde igår i alla fall.
Nu ska jag väll låta datorn vila tills lektionen och gå och skriva ut presentationen, då jag sitter på min egna dator (lyckades ansluta till skolans internet utan bluescreen, wohoo!) och inte kommer åt skrivaren från den.. antar jag att jag inte gör i alla fall haha.

Btw.. nya fantasmaken jordgubb/lime är över förväntan, den smakar väldigt likt jorgbubb faktiskt! Och inte bara extrakt, haha. Trodde den skulle vara söt och sliskig men det är den inte, awesome!


Bild från google

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh den där måste jag pröva :D

2012-04-02 @ 13:55:38
URL: http://blackobsidian.blogg.se/
Postat av: paula

den är god :)

2012-04-12 @ 15:46:19
URL: http://sexy.se/paula/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0