Påminnelse

Fick en påminnelse från Telia igår, om fakturan för mars. Blev lite förvånad och förvirrad för jag visste ju att jag betalat?
Men såg sedan att ojdå, jag betalade fakturan för DENNA månad förra månaden, bara för man får fakturorna sisådär 1.5 månader innan man ska betala dom, hehe. Så har mejlat dom och frågat om jag kan betala fakturan för förra månaden denna månad, etersom jag faktiskt betalat, vill ju inte behöva betala igen lixom.

Tänkte först ringa, men kötiden var beräknad till 19 minuter och jag var på plats typ 74 eller 76... näe, orkar inte med det nu haha. Väntade en liten stund för att se om dom gör som på många andra ställen att de erbjuder att ringa upp en istället, men näe så funkade det inte där, så kände att jag mejlar istället även om det är lättare att prata i telefon. Men de ringer om de behöver det, förhoppningsvis.

Nu ska jag sätta mig i köket och tjocka mig med kakor (drömde en skum dröm där jag bland annat åt kakor, och vaknade kaksugen hahahaha) och en liten energidryck. Även om jag varit typ överglad igår och idag med massa energi hahaha.
Som igåe morse när jag skulle sova vidare sen men COnny skulle upp till jobbet, o jag va typ "WIIIIIIIIIIIEEEEEEE" nästan och han ville sova, hahahaha. Så går det när man har en pojkvän som gör en lycklig. Så det kan gå, håhåhåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0