Todaaaaay!

Idag har jag ju prov, som jag nämnde igår. Blev väl inte massa pluggande igår min läste i alla fall igenom det nästan 50 sidor långa häftet, haha. Ska göra lite mer på lunchen idag, men är inte jättestressad över det för tillfället. Har ändå inte provet förän i eftermiddag och har en rolig håltimme emellan.

Sen måste jag nån av de närmaste dagarna pallra iväg mig till Bröllopshuset eftersom min balklänning har kommit, wuhuu!
Så ska ta med mig mina skor och den BH jag ska ha (haha där försvann detdär med att hitta nån bättre, får ta den jag har haha ush) och gå dit och så ska de fixa till den åt mig, niice!
Det är ju bara en månad kvar tills balen.. såatteeeeehh!

Nu måste jag avsluta och dra till skolan, haha. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0