Trevlig dag

Idag har jag träffar Camilla, det var treeevlans! Vi drack först lite te och spelade lite Ty The Tasmanian Tiger, för det var det vi gjorde typ första gången vi sågs haha. Sen drog vi ner på stan för hon skulle kolla efter present till henes kompis.
Det var trevligt som vanligt och vi får ta och ses snart igen tycker jag!

Efter Camilla åkt så skulle jag och Conny göra sällskap hem, och medan jag väntade på att han skulle sluta smet jag in på HM och hittade såklart lite att prova, haha. Ska tillbaka imorron och prova en klänning i en annan storlek och sen köpa en ytterligare klänning, hehe. Men ska ner imorron, tror och hoppas jag att jag lyckas med.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var verkligen jättetrevligt :D

2012-04-11 @ 20:02:48
URL: http://blackobsidian.blogg.se/
Postat av: paula

sv: haha ja eller hur. jo de är ju sant :)

2012-04-15 @ 14:56:42
URL: http://sexy.se/paula/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0