Blå Dr Martens!

Gick in på Soho's alternative clothing's sida. Och. Jag. Hittade. BLÅ. Dr. Martens...
Som jag velat ha LÄÄÄNGE! Och de kostar väl 74.99 euro eller nått, minus 10 euro som dras bort i kassan... Vilket betyder att de kostar typ under 700 kr?? Jagvillhajagvillhajagvillha.....
Åh, seriöst, ska nog ärligt talat beställa.
Jag vet att det kan kosta endel i frakt och så, men hur ofta hittar man så billiga Dr Martens? No way lixom, dom brukar ju ligga en fin bit över 1000 kr, kolla bara på shock.se lixom.
 
Sen så borde ju Dr Martens vara ganska bra i kvalitén? Tror det i alla fall.
 
 
Kollade även lite till och hittade mycket som inte skulle vara helt fel. Jag hittade flera saker som man kan hitta på bland annat Odium och Shock, fast till ett mycket billigare pris.

Får se vad jag mer kanske beställer. Vet dock att jag antagligen kommer beställa några strumpbyxor, eller ja i alla fall dessa:
 
 
Har typ börjat vilja ha massor  strumpbyxor/leggings? Haha.
 
Men skorna vill jag i alla fall ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0