Dag 8 – Såhär är jag som person.

Jag är ju så otroligt smart och satt och tänkte att jag inte hade nått att skriva om, när jag tvärtom har resten av listan kvar, hmm.. Haha.
 
Nej men denna har jag väntat med för jag ville ha lite tid på mig att skriva, för visste inte hur lång texten skulle bli.
Plus att nu kan jag ju bara skriva utifrån hur jag ser mig själv och hur jag tror andra ser mig. Sen kan andra ha helt andra uppfattningar om mig såklart, men det är ju inget jag kan veta nu.
 
Jag ser väl mig själv som en rätt social person. Känns som jag har lättare och lättare att prata med folk, haha. Men jag älskar att prata, som de flesta nog vet. Jag har inget problem (för det mesta) att prata med personer jag nyss träffat. Det är ju oftast lite svårare om den andra personen knappt säger nått, men då är jag antingen tyst eller babblar pinsamt mycket helt själv haha.
Jag är snäll av mig och bryr mig om andra. Jag hatar att se mina vänner må dåligt och finns där för dom. Älskar att få folk glada, det gör även mig glad.
 
Jag är dock en person som har svårt att ta tag i saker och göra dom. Speciellt jobbiga saker. Jag suger på att plugga, eller ringa jobbiga samtal. Har alltid haft svårt att ringa personer jag inte känner, blir alltid nervös och tycker det är skitjobbigt. Skjuter lätt upp det också. Men det börjar också bli allt lättare. Börjar väl förstå att det inte är farligt, haha.
 
Jag har en del dåliga sidor ,och en del bra, men jag tar bara upp några. Ni får gärna kommentera och säga hur ni uppfattar mig (både positivt och negativt) och så.
 
Jag tror förresten andra uppfattar mig som snäll, och hoppas att inte många tycker jag är jobbig eller nått haha.
 
Jag tappar bort mig och vet inte vad jag ska skriva mer, ehh.. hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0