Första dagen på universitetet avklarad

För ett litet tag sen kom jag hem från första dagen på universitetet. Är trött men glad (blir dock mer och mer trött haha). Har ju hållit igång heeela dagen, och det tar ju på krafterna haha.
 
När vi samlades alla vi i MatNat-sektionen så fick vi ett gult pannband vi skulle skriva vårt namn på. Eh jag menar, inget gult pannband, en gloria som skyddar mot fallande föremål och som vi ska ha på oss dygnet runt, hela tiden. När vi äter, sover, duschar, på lektioner.. hela tiden tills vi blir etta.
 
...Jag ska nog vänta med att färga håret blått tills jag blir etta, känner inte att jätteblått hår och illgult band är den mest snygga och charmiga kombinationen. Menmen, det blir nog bra det här, hihi.
 
Jag tog en bild på mig själv men är alldeles för trött för att leta fram sladden till mobilen. Tog även ett par bilder när alla fadderier visade sig i tur och ordning (förutom på de två första, vilket var lite synd). Kanske kan lägga upp bilderna imorro... torsdag. Kom på att det är ju nolledisco (Nollandisco kanske det heter) imorron och vet inte om jag kommer vara hemma nått alls under dagen.
 
Imorron börjar även studierna på riktigt. Vi ska ha vår första föreläsning, matte. Yay. Jag.Älskar.Matte...Inte.
Har inte ens boken, som tydligen är väääääldigt bra att ha direkt, fick vi veta idag. Ja tack då, det hade varit bra att veta tidigare. Men får köpa den imorron innan föreläsningen, suck. Men det blir nog bra.
 
Just det ska söka CSN också, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0