Fullt upp

Tjolahopp, här har det varit lite tomt ett tag. Men har man Nolle-P-stuff i princip varje kväll så varken hinner eller orkar man. Jag har ju fullt upp med att vara dålig på att plugga också, sånt tar tid och kraft, trust me!
Nej men det är inte lätt att plugga när man inte har en jäkla aning om vad som sagts på matteföreläsningar eftersom det ädr med att kunna kopiera anteckningar tar sin tid att lyckas fixa. Ska ju få göra det gratis, eftersom jag ser så bra (bäst av alla i klassen tror jag allt!) Haha, eller inte.
Menmen, har kemitenta om tre veckor och kemidugga (ett litet test typ, detta är om säkerhet på laborationer som vi måste klara för att få labba) och vi började med kemin i måndags.. nice!
 
Sen är matten förjävlig, sen när läste jag om inversa funktoner i matten på gymnasiet? Har inget minne av det, och ligger långt efter, gah.. Och man hinner knappt få hjälp på lektionerna heller..
 
Men men, i övrigt har jag kul och Nolle-P är sjukt roligt, missa inte det om ni börjar plugga! Ett utmärkt sätt att lära känna dom man ska plugga med och det är bara roligt. Ingen måste göra nått den inte vill.
 
Ni avslutar vi detta inlägg med en ca vecka gammal bild på lilla moooiii i min fina lilla gloria. Visst är den vacker?
Det står Sosso på den, så typ alla kallar mig Sosso and that's pretty awesome!
 
Uppdaterar mer om vad som hänt nån annan gång, baibai.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0