Kemiplugg och mys

Idag har jag bara en föreläsning, som börjar vid 13.15 och slutar 15.00. Tills dess ska jag sitta här hemma och plugga kemiiiiiiii. Försöka komma ifatt. Det är bara sjukt många tal att räkna mer lektion, haha. Pluggmotivationen, vart tog du vägen?
 
Sen så 15.45 ska jag gå till min mattelärares rum och få extrahjälp med matten. Det behövs verkligen, eftersom jag ligger sjukt långt efter haha. Men det kommer väl förhoppningsvis gå bra.
 
Är det bara jag som tycker det är lite mysigt ute? Lite gråmulet och så. Jag tycker väl det för att det känns som sommaren nästan gett upp och lämnat över väderansvaret till hösten. Det är väl synd att värmen försvinner, men höst är mysigt ändå. Lite halvkyligt, ruggigt och ofta regnigt. Men på hösten kommer alla fina färger fram och höstmys är en fin höjdpunkt! Varm choklad, film och sitta bredvid någon man älskar (även vänner går såklart bra) är ju helt underbart!
 
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: ellen

Det har inte vart sommar alls o höst är sjukt deprimerande.

2012-08-31 @ 10:20:10
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0