Marble Hornets

Hittade nått på youtube jag verkligen missat, Marble hornets. Det är rätt creepy faktiskt..
Lägger in några videos här, har bara kommit till nummer fem, men nummer fem får mig att känna mig lite.. at unease, kom inte på ordet på svenska haha. Men det är obehagligt, som fan.
 
Här är introduktionen:
 
 
 
Sen:
 
 
Och:
 
 
Och så nummer fem:
 
 
 
Seriöst, kolla på det haha. På alla. Jag kommer säkert inte kunna slita mig för jag älskar sånt här. Borde plugga matte men har så ont i huvudet och har sovit alldeles för lite så kan ändå inte tänka.
 
Åh, sånna hära läskiga övernaturliga saker som verkligen är fångat.. Det fascinerar mig så, haha.
 
Tror ni på övernaturliga fenomen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0