Sommarmatteplugg

Sitter och håller på med sommarkursen i matte. Går sådär bra, morr! Haha. Nej men håller på med ett slutprov på en del och en uppgift blir fel hela tiden, fast jag tycker jag gör rätt, men förkortar det väl inte tillräckligt.. suck!
Det är i alla fall skönt att man kan göra om provena hur många gånger man vill tills man blir godkänd.
 
Dock börjar jag blui lite stressad, borde kommit längre än vad jag gjort. Men sen så kom jag inte in alls igår. När jag tänkte att du daaamn ska jag plugga - så bestämde sig internet för att strejka. Kul internet, kul. tack så jävla mycket. GAH! Haha. Menmen, får hoppas det inte händer igen och att jag hinner. Har ju inte pluggat matte på 1.5 år så inte så konstigt om jag är lite ringrostig i kanterna. Och primtal har aldrig varit min starka sida, inte MGN (minsta gemensamma nämnare, för bråktal) heller. Eller multiplikationstabellen. Speciellt när det gäller tal som typ 12*14 eller så. Gah. Och min miniräknare är för tillfället min mobil. Avancerat skit alltså.
 
Men men, ska inte stressa eller oroa mig för mycket. Hinner jag inte med allt, har jag i alla fall gjort ett gott försök att väcka mattehjärnan igen, haha.
 
Dock är det typ sjukt varmt här inne i vardagsrummet? Känner mig som en svettig gris, haha, och ändå har jag balkongdörren öppen, hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0