The day before tomorrow

Imorron har jag upprop. Jag ska hitta till nått mysko ställe och hitta till rätt faddrar och sen hjälper dom oss komma i rätt tid till allting. Alltså, universitetets tid och Nolle-P börjar imorron. Nervöst? Jo endel.
 
Idag ska jag möta upp en tjej som jag pratat lite med, som jag kontaktade via facebook när hon skrev på LiTH's (Linköping Tekniska Högskola) facebook och frågade vilka mer som kommit in på Biolog. Så jag ska möta henne som flyttar ner från Sollentuna och vi ska försöka hitta till Ryd där hon fått ett korridorsrum. Jag hittar inte till ryd, men i värsta fall får vi väll ta bussen, haha. Sen ska vi hitta dit vi ska mötas imorron, och sedan gå på stan och handla sånt vi behöver till våra studier.
Som block, pennor, stift, sudd.. Ja you name it. Ska även skaffa ett nytt pennskrin hade jag tänkt, eftersom mitt gamla är från högstadietiden och jag vill ha ett nytt hahaha.
 
Sen vet jag inte vart det är billigast att köpa allt detta, så om ni vet och läser detta på dagen idag kan ni ju alltid smsa mig, haha.
 
Men men, ska väl försöka få i mig lite frööökost nu och komma iväg i tid. Är. Så. Trött! Sov inge bra inatt och vaknade illamående och med en klagande mage. Men men, vi får hoppas jag inte somnar när jag går runt på stan eller nått, haha.
 
Bye for now guys, bye for now.

Kommentarer
Postat av: ellen

Vad innebär Nolle-P? x) alla går inte på universitet ;)

2012-08-15 @ 15:28:21
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0