Fotosugen som bara den

Åh! Vill inte tentaplugga hahaha, vill fota, vara kreativ.. suck. Haha. Menmen, bara typ strax under två veckor kvar tills tentan, sen ska jag ta det lugnt över jul och så får jag se när jag börjar plugga till AK2-tentan jag måste göra om. Men för mycket tänker jag inte plugga i mellandagarna, lite måtta får det väl vara, hahaha.
 
Åh, fotosugenfotosugenfotosugeeen! Inte konstigt att jag blir det med mitt 50mm-objektiv. Lixom-helt-underbart-ju.
 
Här kommer lite bilder som togs förra helgen, då vi var hos pappa och i norrköping. Alla bilder som inte togs inne togs från bilen medan vi åkte, och jag vet att många skulle bli lite bättre med bara lite redigering. Får se om jag orkar/hinner med lite sånt sen kanske.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0