Pluggelipluggplugg

Sitter och försöker motivera mig till att plugga. Det är ju lite intressantare med de senaste föreläsningarna jag läste, som handlar om saker som nukleinsyror och replikation av DNA och liknande. Det är fortfatande komplicerat, men det känns som att jag hänger med lite mer i alla fall.
 
Men ändå, måste lyckas plugga mer. Måste köpa bläck till skrivaren och skriva ut massor av detta jag läst, det är lättare att överblicka det så. Och så blir det inte lika farligt, för det är inte alltid lätt när koncentrationen och motivationen tvinar och man sitter vid en dator, hahaha. Men vi ska nog köpa bläck imorron, skööönt! Då kan jag skriva ut.
 
Såhär såg det ut någongång förra veckan, då jag läste om saker som glykolysen, citronsyracykeln och fettsyrasyntesen, samt andra sånna saker. Roligt.. ehh.. tjo.
 
 
Förresten.. kommer bli en fattig student av all energidryck jag köper hahaha. Har faktiskt försökt lite försiktigt med kaffe blandat med mjölk och oboy, men min mage verkar inte tåla det riktigt. Det funkar väldigt sällan, men de flesta gånger jag vågat pröva det har magen inte alls blivit glad och det varit jobbigare än det gjort nytta. Får se om jag kan vänja magen med typ 1 ml kaffe och typ 200 ml mjölk och 305982489234 skedar oboy. Okej då är det nog oboyen som blir jobbig hahaha. Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0