Snart ovve-invigning

Halloj! Snart ska jag dra på mig min vackert vinröda ovve och bege mig av mot campushallen. Där ska vi inviga den med lite lekar som jag misstänker kommer vara så smutsiga som möjligt, och sen är det dags att bege sig vidare för att äta tacos och dricka tequila, eller vad som nu kommer ske. Gissar på matkrig, haha.
 
Tar med kameran och ska försöka komma ihåg att ta bilder, brukar inte vara så bra på det, inte när jag tar med lilla kompaktkameran som jag kommer göra nu. Den brukar ligga så snällt i ficka eller väska, så tyst. Nej men ska göra mitt bästa (typ).
 
Nu ska jag väl klä om mig lite, ta på lite kläder jag inte är så rädd om eftersom ovven fortfarande kanske kan färga av sig även om jag lite provisoriskt tvättade den i badkaret igår i brist av tvättider, vill heller inte frysa och misstänker att jag kommer bli rätt blöt.
 
Ser om jag orkar lägga in några bilder imorron, nu ska jag ha kuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0