Wit beyond measure a man's greatest treasure

Nej stavningen på rubriken må kanske inte vara helt rätt, vet inte, men ändå.
Förutom att plugga dåligt har jag även kollat på massa harry potter-tatueringar.
Det är intressant hur många som har likadana, hahaha. Det blir så tråkigt. Ska man nu skaffa en kan den väl vara lite unik i alla fall. Själv skulle jag kunna tänka mig någon fin fågel fenix av nått slag, menmen.
 
Min tatueringslust har väckts igen, haha. Nu är jag pepp på en såndär fågel fenix av nått slag, nån häftig som reser upp ur askan eller liknande. Får se, kan ju vara så att det bara håller i sig lite. Ska fortsätta fila både på den tatueringsiden och den andra jag vill ha. We'll see, we'll see.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0