Veckovill

Känner att jag inte riktigt har koll på veckodagarna alls haha.

Tänkte "imorron flyttar jag, hihihi, yay!" och sen kom jag på "..justja det är torsdag idag". FLyttar ju på lördag, haha.
Menmen, har i alla fall fler flyttlådor nu så kan packa vidare! Ska försöka packa ner allt idag, eller i alla fall så mycket som möjligt.

Ska bli nice att flytta i massor med minusgrader, haha.
Vi hjälpte i och för sig Connys mormor att flytta för typ ett år sen och då var det 16 minus ute. Burr!

SNAAAAAAAAAAAAAART!!!

Kommentarer
Postat av: ellen

jag trodde det var torsdag igår o nu onsdag, jag går åt andra hållet

2012-02-02 @ 11:57:20
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0