Adressändring

I söndags gick jag in på adressändring.se och did my stuff, så jag har ändrar adress och så. Eftersändning fixades också, så ska se hur många företag eller så jag kommer komma ihåg att ändra adress hos, hahaha. Sen bor ju mamma och ronny och co fortfarande här, så de kan ju säga till mig om jag får post.

Fick papperena idag som jag skrivit på och som ska in till skatteverket. Hade ändå tänkt att gå till netto och köpa allmänt nyttiga saker (som exempelvis choklad) så då kan jag ju ta "genvägen" över trädgårdstorget och posta det lilla kuvertet.

Alltså.. Imorron ska vi hämta ut nycklarna! Jag tror jag dör lite, och på lördag går flyttlasset, oooh!

Sen att min mobil säger att det kommer vara -9 grader då är en annan sak. Ush haha.
Men jag och Conny hjälpte hans mormor att flytta förra året och då va det -16, såatteeeeeehh.. vi klarar't!

Och på söndagen är det balträning, woopwoop!

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, alltid så jävla kallt när man ska flytta xD

2012-01-31 @ 14:41:32
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0