Australia, part 2

Kom på att jag kanske ska fortsätta berätta om Australien, haha.
Såå nu ska ni få se massor bilder från vår ca 3 timmars promenad in the highhlands!
Det var varmt kan jag säga, haha.




DET KÄNDES SÅ FEL! Med juldekorationer och allt grönt och VARMT! Hahaha










Gotta love the sign!




Vi stannade vid en strand och tog nått att dricka (eller glass för vissa). Iste när det är supervarmt är underbart!




Där vi gick mycket av tiden fanns det massa lyxhus. Detta gillade jag starkt, det ser så myysigt ut!






Skyltarna somsagt, wonderful!





Trött hund, hahaha stackarn. Här vände vi och gick hemåt.


Sista bilden jag tog. Verkade inte som jag tog några på hemvägen. Var nog för trött, haha. Eller så fanns det för lite batteri på kameran.

Menmen. Here you go, guys. En massamassa bilder, enjoy!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

härligt :-)

2012-02-01 @ 11:22:18
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: ellen

typ..awesome

2012-02-01 @ 16:37:55
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0