Gymmat

Idag har jag... DUNDUNDUUUUUUUN.... Gymmat!
Otroligt! Kors i taket! Wooow!

Eller ja det är väl kanske inte så otroligt.
Så det behövs nog inget kors i taket, bespara er det.

Men ändå, kan säga att det var otroligt skönt att gymma. Det är lätt att tänka att det är jobbigt o allt, speciellt att ta sig dit o så (Wow, tar kanske ca 5 min dit, om ens! shiet alltså) men det är så skönt när man väl är däär!

Förutom att jag inte kan träna så mycket jag vill pga mina knän. Mina knän känns för övrigt just nu som att de har sprungit en mil.
Utan mig. Som att de smet iväg och sprang helt på egen hand (egna händer??).

Menmen, vi får hoppas att en personlig tränare ringer mig snart. Tredje (månaden) gången gillt, heter det va?
Har i alla fall vart där och bankat på dom.

Menmen, nu blir det packdax!

Kommentarer
Postat av: Matilda

flitit att du gymmat :P

vi får ta o börja gymma ihop när min fot är bra igen sen :)

2012-01-23 @ 21:40:02
URL: http://minimojen.com
Postat av: ellen

vill oxå gyyyymma, men fyfan va jobbigt att ta sej dit.



är det inte dyrt med personlig tränare?

2012-01-23 @ 21:57:37
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0