Helgen

Hade en väldigt trevlig helg.

I fredags kollade jag och Conny på några vi känner som spelade i Livekarusellen (har gått i samma skola som tre.. fyra av dem, men tre av dem i låg och mellanstadiet. Sen gick iof alla på Berzan, men i alla fall). Dyddomn heter dom, och dom är bra.
Sen så snodde vi med oss en av bandmedlemmarna hem till Conny och bastade. Det var supertrevlans och det blev massor prat. Han stack hem med bussen typ 2.09 på natten. Jag och Conny brukar lägga oss skapligt, men då hade vi gärna suttit längre, haha.

På lördagen kändes det som söndag hela dagen, haha. Vi åkte ut till Tornby och handlade massor till lägenheten. Storhandling på IKEA kan man komma undan billigt med, haha.
På kvällen så kollade vi på How I Met Your Mother och Suss kom över ett tag.
Bönspelet och te blev det, trevligt trevligt!

Idag så har vi gymmat, och det var grymt skönt!
Och idag råkade jag säga att det var söndag igår hahahaha. Glömde jag säga att det kändes so att det var söndag igår?

Nu ska jag sova, för jag är trött och har ont i huvudet, wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0