Hello my friends

Kom på att jag inte bloggat sen jag kom hem från Australien!
Har inte haft riktigt ork i och för sig. Man har känt av jetlag, kan jag lova!

Men resan hem gick bra. Sov i och för sig sammanlagt kanske 3 timmar på ett tidspann med 48 timmar, men men. Jag överlevde, eller hur?

Vi höll på att missa flyget från Sydney till Abu Dhabi, hahahahaha. Snacka om att vi fick springa, och att det var på håret som vi kom med. Hade blivit liiite jobbig situation annars. Lite dyrt att köpa nya biljetter till 7 pers sådär lite hastigt och lustigt. Speciellt då man ska till Sverige, haha.

Väl hemma i Sverige hade bagaget inte haft lika "tur" som i, för  det hade inte hunnit med flyget mellan Frankfurt och Stockholm. Lite illa. Vi fick vänta till flyget som kom därifrån 12.25. Det hade med sig vårt bagage i alla fall.

Det var lagom kallt att komma hem till Sverige och kylan kan jag säga er, hahaha.

I veckan har jag varit rätt trött, speciellt då jag suttit ner och inte gjort nått mer speciellt.
Men det håller på att bli bättre, fick sova ende li helgen vilket var skönt.
Det var även skönt att få träffa Conny igen, åh.
Har varit hos honom hela helgen och det har varit helt uuuunderbart!
Bastu med Suss, livekarusellen, New Yorker (tjockiströja, linne, kjol, BH och halsband för 247 kr är inte helt fel) och IKEA (12 saker för typ 187 kr är inte heller helt fel) har präglat helgen.

Även sista avsnittet på Dexter (Våran reaktion: AAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!) och lite annat tv-tittande och sittande har varit med, och har varit skönt!

Nu ska jag göra mig i ordning och sova. Och imorron 'r det både lite pluggfix och packfix som står på dagslistan.

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhhhhh jag vill veta allt om Australien när vi ses :D

2012-01-16 @ 09:43:52
URL: http://blackobsidian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0