Just chillin'

Hi mates! What'ya'll doin'? I'm chillin', just chillin'..

Haha, nej men hello there.
Idag har jag gjort mycket sånt jag inte planerat att göra.

Så som att inte skriva så mycket på naturkunskapssaken som jag planerat.
Eller packat så mycket som jag planerat.
Menmen, det har varit en bra dag ändå, höhö.

Har varit i skolan, och sen så var Conny här ett tag.
Och min dragkedja på min tröja jag köpta på New Yorker i lördags har gått sönder.
Toppkvalitet? Oh yes!

Menmen, imorron ska jag träffa saknade Camilla!
Ska bli kul, var ett tag sen vi sågs.
Så det blir nog stan och fika, niice!

Nu ska ni få en bild på mig och en känguru.
Och Brad.
Eller ja colan tyckte jag skulle dela den med Brad.
Vem i hela friden är Brad???
Brad Pitt?
Nån annan Brad?
Brad, vem du nu är.. Tyvärr, colan tog jag själv, den är slit. Finito!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det ska bli så kul att träffa dig :D

2012-01-17 @ 11:01:25
URL: http://blackobsidian.blogg.se/
Postat av: ellen

var det namn på alla color? xD

2012-01-17 @ 15:21:41
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0