The Sounds

Igår var jag, Conny och Suss och såg The Sounds.
The Sounds är Connys favoritband och jag tycker dom är helt okej, även om jag antagligen gillar dom mer nu efter konserten för jääääääädrar vilket härligt drag det var! Och hon sångaren, Maja Ivarsson, är rätt cool ändå haha.

Dock tycker jag att deras senaste skiva lätt är den bästa, med låtar som Dance with the dwvil, something to die for och min favoritlåt The best of me. Dom spelade de två första men inte min favoridlåt. Saaaaadfaaaace!

Menmen, det var en bra konsert och jag känner av det lite idag ändå, hahaha. Knän och ena armbågen. Eller ja ena armbågen gjorde svinont när jag vaknade imorse, men det var ju den jag "vevade" mest med, haha.
Fått kanske 3 timmars sömn också, menmen. Det ska nog bli bra.


Inte direkt en bild från konserten, men hon hoppade och höll på i världens klackar.
Själv skulle jag antagligen hinna ramla och slå ihjäl mig innan jag ens hunnit tänka på att börja gå i dom, haha.
Men jag älskar band som ger energi och får igång publiken. Har varit på konserter med band jag gillar mer som har fått igång publiken sämre, haha.

Laddar upp denna låt bara för att ni alla måste hört den. Den spelade dom och jääävlar vilket drag! Men det är ju lite samma som med Judas Priests Breaking the law. En låt som typ alla hört och därför kan alla sjunga med som bara den.



Videon är lagom cool, haha, men ändå. Den är upplagd på youtube 2006, det kanske säger lite. Dom ser så små ut, haha. Och den är sjukt mycket bättre live.

Kommentarer
Postat av: ellen

när jag kollade på den igår trodde jag seriöst att det va en kille som sjöng..

2012-01-27 @ 21:30:18
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0